Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pomoc dla powodzian

Samorząd Uczniowski uruchamia zbiórkę artykułów dla powodzian.

Prosimy każdą klasę oraz wszystkie chętne osoby o dołączenie się do tej inicjatywy.

Zbieramy:

  • wyposażenie: koce wełniane i polarowe, śpiwory, karimaty i materace dmuchane, duże torby, powerbanki (naładowane), latarki z bateriami, termosy, kubki i niezbędniki (sztućce);
  • żywność: konserwy mięsne, drobiowe, rybne, pasztety, hermetycznie zamknięte produkty z długim terminem przydatności do spożycia, czekolady, słodycze, batony energetyczne, suchary, wafle ryżowe/kukurydziane, suszone owoce, dżemy, butelkowana WODA PITNA niegazowana mineralna, napoje, soki;
  • środki higieniczne: chusteczki nawilżane (do higieny osobistej i do sprzątania), wkładki higieniczne, pampersy, golarki, mydło, żele antybakteryjne, płyny do kąpieli, szampony, szczoteczki, pasty do zębów, pasty BHP, maseczki, papier toaletowy, ręczniki, kremy do rąk;
  • środki czystości: płyny do mycia naczyń, czyszczenia, odkażania, proszki do prania, mleczka czyszczące;
  • artykuły medyczne: plastry, opatrunki, środki odkażające rany (typu Oktanisept);
  • inne: zabawki dla dzieci, worki na śmieci, koce i folie NCR, naczynia i sztućce jednorazowe, karma dla zwierząt;
  • BEZCENNE: osuszacze powietrza, wiadra, szczotki, mopy, szufelki, tabletki do odkażania wody, ogrzewacze chemiczne rąk, rękawice robocze, apteczki.

Artykuły od całej klasy prosimy przynosić do Casa Grande – wystarczy skontaktować się z kimkolwiek z SU, a my udostępnimy pomieszczenie.

Zakończenie zbiórki w piątek 20 września lub w ostatecznie w poniedziałek 23 września, maksymalnie do południa.