Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Konsultacje / zebrania

Zebrania wychowawców klas z rodzicami

informacje wkrótce

Zebrania Rady Rodziców

informacje wkrótce

Harmonogram konsultacji

Imię i nazwisko nauczycielaDzień konsultacjiGodzina konsultacjiSala
mgr Agnieszka Adamiecpiątek10:40–11:40pokój nauczycielski
mgr Bartłomiej Bąkczwartek9:40-10:4032 / pokój nauczycielski
mgr Maciej Błaszczykponiedziałek11:35–12:35pokój nauczycielski
mgr Arkadiusz Broniarekponiedziałek14:00-15:00gabinet dyrektora
ks. mgr Grzegorz Chirk   
mgr Danuta Chojnackaponiedziałek9:40–10:40pokój nauczycielski
mgr Krzysztof Ćwiekwtorek12:30–13:30Cassa Grande
mgr Waldemar Fijałkowski   
mgr Milena Gustponiedziałek11:40–12:4044 / pokój nauczycielski
mgr Anna Ignasiakśroda14:00–15:0041
mgr Adrianna Jachimowskaponiedziałek14:50–15:5023
mgr Jolanta Karwasik   
mgr Zofia Kołodziejczykwtorek14:00–15:00biblioteka
mgr Joanna Kosiorwtorek8:55-9:40poniedziałek
mgr Katarzyna Kozioł-Machelponiedziałek11:35–12:3526 / pokój nauczycielski
mgr Mariusz Linkśroda7:00-8:00pokój nauczycielski
mgr Dariusz Liswtorek10:30–11:3024 / pokój nauczycielski
mgr Agnieszka Majkaśroda12:45–13:45pokój nauczycielski
mgr Kinga Marcińczakwtorek11:50–12:5036
dr Radosław Matusikpiątek13:45–14:4532
mgr Katarzyna Ostalskaśroda11:00–12:0037
mgr Agnieszka Papiernikwtorek12:50–13:5025
mgr Martyna Patuszczykpiątek13:00-14:00pokój pedagoga
mgr Marzena Piotroska-Wąsponiedziałek12:30–13:3038
mgr Paweł Piotrowski   
mgr Renata Radzikowskaczwartek13:35–14:3521
mgr Mariola Rychlikśroda13:5514:404 / pokój nauczycielski
mgr Justyna Rytych   
mgr Rafał Skoczylas   
mgr Monika Smolińskaśroda11:35–12:3529 / pokój nauczycielski
mgr Piotr Szczepanikśroda14:45-15:45pokój nauczycielski
mgr Ilona Śmigielwtorek12:30–13:3040
mgr Katarzyna Tomalawtorek16:00-17:00pokój pedagoga
mgr Dorota Warczykwtorek15:30–16:30Cassa Grande
mgr Piotr Wasilewskiwtorek10:30–11:35 
mgr Krzysztof Wieczorekczwartek14:40–15:4023
mgr Anna Wojciechowska   
mgr Bibianna Wojciechowskapiątek11:00-12:00pokój pedagoga
mgr Marzena Wysłocka   
mgr Grzegorz Zającczwartek12:35–13:3535
mgr Tomasz Zdonekwtorek15:30-16:30Cassa Grande
mgr Ewa Ziółkowskaczwartek11:35–12:3543 / pokój nauczycielski
mgr Marzena Żegota-Doryńśroda8:45–9:4533