KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Podstawy dobrej improwizacji – warsztaty teatralne

Improwizacja plus pozytywna energia i świetna zabawa – to doświadczenia uczniów II LO, którzy wraz z mgr Adrianną Jachimowską wzięli udział w warsztatach teatralnych prowadzonych przez Jacka Stefanika z grupy Impro-Atak.

Głównym celem zajęć było poznanie zasad obowiązujących podczas tworzenia krótkich form improwizowanych. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, na co zwracać uwagę na scenie, czego się wystrzegać, jak zadbać o swobodę przebywania na scenie, poczucie pewności. Uczniowie wykonali ćwiczenia wzmacniające koncentrację, uruchamiające wyobraźnię, pozwalające rozpoznawać emocje, kształtujące umiejętność współpracy, obserwacji i aktywnego słuchania.

Improwizowane zabawy przypadły do gustu zarówno uczniom z doświadczeniem aktorskim, jak i osobom niezwiązanym ze sceną. Pozwoliły na przełamanie nieśmiałości, uczyły kreatywności i akceptacji niekonwencjonalnych rozwiązań, co przydaje się nie tylko podczas improwizacji teatralnej, ale w wielu sytuacjach życiowych.