KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Konsultacje

Konsultacje dla uczniów

Imię i nazwisko nauczycielaDzień konsultacjiGodziny konsultacji
mgr Agnieszka Adamiecśroda9:50–10:35
mgr Maria Barańskaponiedziałek12:30–13:15
mgr Maciej Błaszczykśroda14:40–15:25
ks. mgr Grzegorz Chirkponiedziałek10:50–11:35
mgr Danuta Chojnackaponiedziałek8:55–9:40
mgr Krzysztof Ćwiekczwartek9:50–10:35
mgr Anna Ignasiakpiątek13:40–14:25
mgr Adrianna Jachimowskawtorek13:35–14:40
mgr Jolanta Karwasikśroda13:55–14:40
mgr Katarzyna Kozioł-Machelponiedziałek13:55–14:40
mgr Dariusz Lisponiedziałek12:50–13:35
mgr Agnieszka Majkaczwartek13:55–14:40
mgr Kinga Marcińczakponiedziałek13:55–14:40
dr Radosław Matusikpiątek9:50–10:35
mgr Katarzyna Ostalskaponiedziałek10:50–11:35
mgr Agnieszka Papiernikczwartek11:45–12:30
mgr Piotr Pijanowskiwtorek11:45–12:30
mgr Marzena Piotroska-Wąsponiedziałek11:45–12:30
mgr Beata Putekwtorek8:55–9:40
mgr Renata Radzikowskaśroda12:50–13:35
mgr Anna Rożejśroda9:50–10:35
mgr Mariola Rychlikpiątek14:45–15:30
mgr Justyna Rytychczwartek13:55–14:40
mgr Monika Smolińskaponiedziałek12:50–13:35
mgr Magdalena Stankowskaśroda13:55–14:40
ks. mgr Piotr Stępieńwtorek11:45–12:30
mgr Ilona Śmigielponiedziałek14:40–15:25
mgr Dorota Warczykponiedziałek16:20–17:05
mgr Piotr Wasilewskiponiedziałek12:50–13:35
mgr Anna Wojciechowskaponiedziałek–piątek 
mgr Grzegorz Zającponiedziałek12:50–13:35
mgr Ewa Ziółkowskaśroda12:50–13:35
mgr Marzena Żegota-Doryńponiedziałek10:50–11:35